TOP 10 : Albums
Beach House - Bloom
Twin Shadow - Confess
Chad Valley - Young Hunger
How to Dress Well - Total Loss
Burning Hearts - Extinctions
First Aid Kit - Lion's Roar
Wild Nothing - Nocturne
Satellite Stories - Phrases to Break the Ice
Lana Del Rey - Born to Die
Chromatics - Kill for Love
ja bonuksena Passion Pit - Gossamer
Suosittelen tsekkaamaa nämä ja muutkin tänä vuonna ulos pukatut levyt, jotka ei tähän listaan mahtunnee. Palataan parhaat kipaleet listalla, jonka jälkeen ilmiömäiset videot!
Parhaat päivänsä nähnyt AG
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti